PL EN

Jak zadbać o relacje i radzić sobie w trudnych rozmowach z Klientem – zaproszenie do udziału w webinarium!

8 maja 2020

Bezpłatne szkolenie pn. „Obsługa trudnego klienta w nowej rzeczywistości – jak zadbać o relacje   i radzić sobie w trudnych rozmowach ”, Szczawno-Zdrój, 28.05.2020r.

Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczawnie-Zdroju pragnie serdecznie zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnym szkoleniu pt.:

 „Obsługa trudnego klienta w nowej rzeczywistości – jak zadbać o relacje i radzić sobie w trudnych rozmowach?
Termin szkolenia: 28 maja 2020 r., start o godz.: 09:00.
Forma: szkolenie online
Rejestracja: do 24 maja 2020r.
Cel szkolenia:
Głównym celem szkolenia będzie przepracowanie problematycznych sytuacji rozmów z klientami  z zastosowaniem proklienckiej komunikacji. Szkolenie skoncentrowane jest na przepracowaniu konkretnych sytuacji zebranych z ankiet badania potrzeb.
Szkolenie jest przeznaczone dla:
Osób, które chcą skuteczniej radzić sobie podczas obsługi klienta w nowej rzeczywistości, nawet  w trudnych sytuacjach, dbając o relacje z klientami. Osób, które chcą poznać komunikaty skoncentrowane  na reagowaniu, w najczęstszych trudnych sytuacjach, w sposób budujący wizerunek w oczach klienta.
Narzędzia, jakie zostaną wypracowane w trakcie szkolenia:
  • Scenariusz reagowania w trudnych sytuacjach dotyczących kwarantanny, opóźnień lub wyzwań w obecnej sytuacji,
  • Odmawianie i odrzucanie roszczeń bez wywoływania złości,
  • Listę „dobrych słów” i „słów zakazanych”,
  • Metody reagowania na manipulację, presję itp.
Pełny zakres webinarium można znaleźć w Programie
Aby uczestniczyć w szkoleniu prosimy o wypełnienie i podpisanie Formularza zgłoszeniowego oraz przesłanie go w formie skanu na adres: karolina.sobocinska@darr.pl 

Szkolenie poprowadzi Izabela Krejca – Pawski. Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Autorka oraz licznych artykułów w czołowych magazynach dedykowanych sprzedaży i obsłudze klienta. Posiada 14 letnie doświadczenie w pracy z klientami – czyli sama stosowała techniki, z których teraz szkoli. Była handlowcem i pracownikiem obsługi klienta, a następnie szefem sprzedaży w 2 firmach sprzedażowych, a od 4 lat prowadzi własną firmę szkoleniową. 
Wszystkich zainteresowanych skorzystaniem z usług doradczych prosimy o zapoznanie się z:
O Agencji

DARR S.A zarządza Dolnośląskim Parkiem Technologicznym T-Park.

Kontakt

ul. Szczawieńska 2,
58-310 Szczawno-Zdrój
tel. (74) 648 04 00
fax. (74) 648 04 17
e-mail: darr@darr.pl

NIP: 886-000-34-33
REGON: P-890004750
KRS: 0000043944
godziny pracy:
pn. – pt. 7.30 – 15.30

Do góry