Deklaracja kierownictwa

Realizujemy usługi zgodnie z oczekiwaniami Klientów, zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2009 oraz zgodnie ze Standaryzacją Ośrodków Krajowego Systemu Usług. Nasze usługi wzmacniają zdolność małych i średnich przedsiębiorstw do samodzielnego rozwoju a także podnoszą ich innowacyjność.

Konsekwentne stosowanie procedur we wszystkich procesach sprawia, że nasze usługi są planowane, ich realizacja jest nadzorowana, a to przyczynia się do spełniania wszystkich wymagań naszych Klientów.

Zadania, kompetencje i odpowiedzialności zawarte w Księdze Jakości oraz w procedurach SZJ obowiązują pracowników DARR S.A, którzy są zobowiązani do dołożenia wszelkich starań, aby urzeczywistnić i osiągnąć wytyczone cele jakościowe.

Pracownicy DARR S.A. sporządzają, właściwie stosują oraz doskonalą dokumentację związaną z Systemem Zarządzania Jakością.

Efektywne i właściwe funkcjonowanie poszczególnych procesów weryfikowane jest poprzez monitorowanie danych wejściowych i wyjściowych procesów, audity wewnętrzne i okresowe przeglądy. Permanentne analizowanie danych ułatwia ciągłe doskonalenie, a zapewnienie niezbędnych zasobów służy właściwemu funkcjonowaniu SZJ.

Szczawno Zdrój, dnia 30.12.2022 r.

Michał Bobowiec

Prezes Zarządu