KODEKS POSTĘPOWANIA ETYCZNEGO DOLNOŚLĄSKIEJ AGENCJI
ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. będąc w pełni świadomą znaczenia etyki w codziennej działalności gospodarczej, na zasadzie dobrowolności przyjmuje niniejszy kodeks etyczny i deklaruje, że we wszelkich działaniach rynkowych będzie kierować się jego postanowieniami.
Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. przyjmuje, że reputacja firmy, jej wizerunek oraz zaufanie Klientów jest jednym z najbardziej istotnych czynników. Ochrona tych wartości ma fundamentalne znaczenie dla Spółki.
Postanowienia ogólne
Niniejszy kodeks etyczny stanowi zbiór norm postępowania, którymi Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego SA i jej pracownicy kierują się w stosunkach wewnątrz firmy a także w relacjach zewnętrznych wynikających z prowadzonej działalności i wykonywanej pracy.
Spółka i jej pracownicy są zobowiązani kierować się w szczególności zasadami:
- profesjonalizmu
- rzetelności I staranności
- uczciwej konkurencji
- rzeczowości
- dbałości o interesy klientów
- poufności informacji o klientach
- równego traktowania wszystkich uczestników obrotu gospodarczego
Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w swojej działalności kieruje się przepisami prawa, powszechnie akceptowanymi zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
Zasady szczegółowe
Pracownicy Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. :
- postępują zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji
- są bezstronni i obiektywni
- starają się być zaufanym partnerem
- działają zgodnie z prawem i zasadami współżycia społecznego
- dbają o dobro Klienta
- opierają swoje usługi o doświadczenie i profesjonalizm osiągnięty solidną pracą
- zapewniają poufność informacji o klientach
- przestrzegają praw autorskich i praw do dorobku intelektualnego
- zapewniają jednoznaczność zawieranych umów i ich przestrzegają
- nie przyjmują zleceń, z których nie są w stanie się wywiązać lub też, które nie przyniosą wymiernych korzyści klientom
- przed przyjęciem zlecenia, ściśle współpracują z klientem w celu dokładnego zrozumienia jego problemów i potrzeb
- są elastyczni, do każdego zlecenia podchodzą indywidualnie i korzystając ze swojego doświadczenia wnoszą nowy, świeży pogląd
- zapewniają kompletność i wiarygodność informacji
- stosują obiektywną ocenę wyników pracy
- dążą do polubownego załatwiania sporów
- dążą do podwyższania kwalifikacji zawodowych
Postanowienia końcowe
Każdy z pracowników DARR S.A. ma obowiązek postępować zgodnie z zasadami niniejszego kodeksu kierując się przekonaniem, że powodzenie firmy w znacznej mierze zależy od jej wiarygodności, reputacji, prestiżu i zaufania klientów, którym oferuje swoje usługi.
Szczawno Zdrój, dnia 30.12.2022 r.
Michał Bobowiec
Prezes Zarządu