Zamówienie nr ZP/DPiU/2/2024 dot. wyboru wykonawcy zamówienia w związku z realizacją projektu „Centrum Wsparcia Rozwoju Kompetencji Zawodowych – przygotowanie mieszkańców subregionu do zmian związanych z transformacją” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji

Szanowni Państwo,

W celu wyboru wykonawcy zamówienia nr ZP/DPiU/2/2024 dotyczącego realizacji projektu „Centrum Wsparcia Rozwoju Kompetencji Zawodowych – przygotowanie mieszkańców subregionu do zmian związanych z transformacją”, Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S. A., zaprasza do złożenia ofert na przygotowanie i wdrożenie systemu informatycznego do kompleksowej obsługi Uczestników/czek projektu, umożliwiającego gromadzenie i przetwarzanie danych wraz z hostingiem, obsługą i wsparciem technicznym systemu.

—————————————————————————————————————————-

Dane Zamawiającego:

DOLNOŚLĄSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój
nr KRS 00000043944, NIP 8860003433, REGON 890004750
tel. 665 119 123, e-mail: malgorzata.rogoza@darr.pl

Opis projektu:

Projekt realizowany w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.202 7r. w powiecie wałbrzyskim i mieście Wałbrzych. Wsparcie projektowe polega na refundacji od 50 do 80% kosztów usług rozwojowych z Bazy Usług Rozwojowych zgodnych z potrzebami przedsiębiorstw i ich pracowników. Finansowanie usług odbywa się z wykorzystaniem systemu refundacji połączonej z promesą. Umożliwienie podniesienia kompetencji kadr przedsiębiorstw trwale wzmocni ich pozycję, ułatwi wprowadzanie innowacji oraz nadążanie za trendami, złagodzi negatywne skutki odchodzenia od gospodarki opartej na węglu min poprzez dostosowanie kompetencji i umiejętności do zmieniających się potrzeb gospodarki, wymogów zielonych sektorów gospodarki.

Przedmiot zamówienia:

Kod CPV: 72212517-6, 72263000-6, 72415000-2

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu, wdrożeniu i utrzymaniu systemu informatycznego.

Usługa będzie realizowana w trzech etapach:

I etap – wykonanie i wdrożenie systemu – od dnia podpisania umowy do 01.04.2024 r.,

II etap – utrzymanie i wsparcie techniczne systemu – od dnia wdrożenia systemu do 31.12.2027 r.,

III etaphosting strony internetowej, na której będzie działał system – od dnia wdrożenia systemu do 31.12.2027 r.

Zamówienie polega na przygotowaniu i uruchomieniu systemu elektronicznego umożliwiającego złożenie przez Kandydatów na Uczestników/czki projektu (przedsiębiorstwa) wniosków o przyznanie wsparcia wraz z załącznikami w postaci kart usług rozwojowych. System teleinformatyczny powinien umożliwiać złożenie każdemu przedsiębiorcy, który zarejestruje się i zaloguje w przedmiotowym systemie, wniosku podpisanego zarówno elektronicznym podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym. Możliwości techniczne systemu powinny zapewniać weryfikację daty i godziny złożenia wniosku z dokładnością do 1 sekundy, szeregować wnioski według kolejności ich wpływu, zapewniać bezpieczeństwo i integralność składanych dokumentów oraz sprawne złożenie wniosku przez wszystkich potencjalnych odbiorców wsparcia.

System informatyczny powinien posiadać co najmniej poniższe funkcjonalności:

  1. możliwość rejestracji i bezpiecznego logowania się do systemu przez przedsiębiorstwa zgłaszające się do udziału w projekcie,
  2. możliwość zamieszczenia w systemie wzorów dokumentów obowiązujących w projekcie, które kandydaci na Uczestników/czki projektu będą mogli pobrać z systemu,
  3. możliwość akceptacji przez przedsiębiorstwa Regulaminu udziału w projekcie,
  4. możliwość otwierania i zamykania rund naboru zgodnie z preferencjami Zamawiającego (np. uruchamianie rund naboru każdego 1 dnia miesiąca i zamykanie ostatniego dnia miesiąca, zamykanie rund naboru po przekroczeniu podanego limitu zgłoszeń – weryfikacja na podstawie liczby pracowników zgłoszonych przez przedsiębiorstwa w danej rundzie naboru itp.)
  5. możliwość odbierania i gromadzenia formularzy zgłoszeniowych i innych dokumentów załączanych przez przedsiębiorców w systemie,
  6. możliwość wysłania do Zamawiającego dokumentów zgłoszeniowych przedsiębiorstw przez system w trakcie trwającej rundy naboru po weryfikacji kompletności zgłoszeń,
  7. możliwość nadania każdemu zgłoszeniu numeru, z zarejestrowaną datą, godziną (z dokładnością
    co do sekundy) oraz numerem rundy naboru,
  8. możliwość zweryfikowania przez Zamawiającego prawidłowości złożonych przez przedsiębiorców dokumentów rekrutacyjnych,
  9. możliwość akceptowania bądź odrzucania dokumentów wysłanych poprzez system,
  10. możliwość zamieszczania przez Zmawiającego lub Uczestnika projektu skanów dokumentów innych niż dokumenty zgłoszeniowe dot. przedsiębiorstwa (np. skanów umowy wsparcia itp.),
  11. możliwość importowania danych o zgłoszonych przedsiębiorstwach do plików w formacie Excel.

Wykonawca zapewni:

  1. możliwość dostępu dla użytkowników bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania/aplikacji,
  2. przeprowadzenie przed uruchomieniem systemu testu/ów funkcjonowania systemu,
  3. niezwłoczne (tj. w ciągu 2 dni) usunięcie wszelkich ujawnionych podczas testu błędów merytorycznych i/lub technicznych w funkcjonowaniu systemu,
  4. dostępność do systemu informatycznego przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny
    na dobę, w okresie od dnia uruchomienia (wdrożenia) do co najmniej 31.12.2027 r. przy czym Zamawiający zastrzega możliwość zmiany (w tym wydłużenia) ww. terminu,
  5. Zamawiającemu przez okres wskazany powyżej możliwości korzystania z pomocy administratora (tzw. help – desk), tj. zapewnienie przyjmowania i usuwania awarii systemu, sprawnej komunikacji (mailowej i telefonicznej), niezwłocznego (tj. w ciągu maksymalnie 24 godzin od otrzymania informacji o wystąpieniu awarii) usuwania awarii w funkcjonowaniu systemu.

Planowana liczba zgłoszeń do projektu: minimum 330.

Planowana liczba przedsiębiorstw objętych wsparciem (zawartych umów): minimum 300.

Oferent ubiegający się o realizację zamówienia winien spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania;
  • posiadania wiedzy i doświadczenia;
  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  • sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Wytyczne w zakresie współpracy:

  • Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za obsługę zamówienia ze strony oferenta oraz osobę zastępującą prowadzącego zamówienie, w przypadku jego nieobecności.
  • Wykonawca ma obowiązek uwzględnić uwagi zgłoszone przez Zamawiającego w zakresie funkcjonalności systemu.
  • Współpraca będzie polegała na bezpośrednich, telefonicznych i mailowych kontaktach pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym.

Opis kryteriów i sposobu oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

– cena brutto w zł

Zamawiający przypisuje wyżej wskazanym kryteriom następujące wagi:

Cena – 100%

Okres związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się w dniu następnym od daty wyznaczonej jako dzień otwarcia ofert.

Wymagania formalne dotyczące sporządzenia oferty:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Cena oferty musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne do jego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (w tym podatek VAT). Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Oferenta.

Z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchylał się będzie od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że unieważni postępowanie.

Zmiana / wycofanie oferty:

Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

O wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy pisemnie powiadomić Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.

Pismo należy złożyć oznaczając odpowiednio „ZMIANA OFERTY”/„WYCOFANIE OFERTY”,

Miejsce i forma składania ofert:

Uprzejmie prosimy wszystkich oferentów o składanie ofert zgodnie z Formularzem oferty (stanowiącym załącznik nr 1) e-mailem na adres: malgorzata.rogoza@darr.pl lub pocztą, osobiście do siedziby Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S. A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój

Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 21.02.2024 r., godz. 15:00.

W przypadku ofert wysyłanych pocztą, decyduje data wpływu oferty do Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

Oferty złożone po 21.02.2024 r. (po godzinie 15:00) nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi 22.02.2024 r. o godz. 9:00.

Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi niezwłocznie po dokonaniu oceny złożonych ofert.

Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. poinformuje Oferentów o wynikach postępowania drogą mailową.

Zał nr 1 – Oferta