Zamówienie nr ZP/DPiU/2/2024 dot. wyboru wykonawcy zamówienia w związku z realizacją projektu „Centrum Wsparcia Rozwoju Kompetencji Zawodowych – przygotowanie mieszkańców subregionu do zmian związanych z transformacją” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji
Szanowni Państwo,
W celu wyboru wykonawcy zamówienia nr ZP/DPiU/2/2024 dotyczącego realizacji projektu „Centrum Wsparcia Rozwoju Kompetencji Zawodowych – przygotowanie mieszkańców subregionu do zmian związanych z transformacją”, Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S. A., zaprasza do złożenia ofert na przygotowanie i wdrożenie systemu informatycznego do kompleksowej obsługi Uczestników/czek projektu, umożliwiającego gromadzenie i przetwarzanie danych wraz z hostingiem, obsługą i wsparciem technicznym systemu.
—————————————————————————————————————————-
Dane Zamawiającego:
DOLNOŚLĄSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój
nr KRS 00000043944, NIP 8860003433, REGON 890004750
tel. 665 119 123, e-mail: malgorzata.rogoza@darr.pl
Opis projektu:
Projekt realizowany w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.202 7r. w powiecie wałbrzyskim i mieście Wałbrzych. Wsparcie projektowe polega na refundacji od 50 do 80% kosztów usług rozwojowych z Bazy Usług Rozwojowych zgodnych z potrzebami przedsiębiorstw i ich pracowników. Finansowanie usług odbywa się z wykorzystaniem systemu refundacji połączonej z promesą. Umożliwienie podniesienia kompetencji kadr przedsiębiorstw trwale wzmocni ich pozycję, ułatwi wprowadzanie innowacji oraz nadążanie za trendami, złagodzi negatywne skutki odchodzenia od gospodarki opartej na węglu min poprzez dostosowanie kompetencji i umiejętności do zmieniających się potrzeb gospodarki, wymogów zielonych sektorów gospodarki.
Przedmiot zamówienia:
Kod CPV: 72212517-6, 72263000-6, 72415000-2
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu, wdrożeniu i utrzymaniu systemu informatycznego.
Usługa będzie realizowana w trzech etapach:
I etap – wykonanie i wdrożenie systemu – od dnia podpisania umowy do 01.04.2024 r.,
II etap – utrzymanie i wsparcie techniczne systemu – od dnia wdrożenia systemu do 31.12.2027 r.,
III etap – hosting strony internetowej, na której będzie działał system – od dnia wdrożenia systemu do 31.12.2027 r.
Zamówienie polega na przygotowaniu i uruchomieniu systemu elektronicznego umożliwiającego złożenie przez Kandydatów na Uczestników/czki projektu (przedsiębiorstwa) wniosków o przyznanie wsparcia wraz z załącznikami w postaci kart usług rozwojowych. System teleinformatyczny powinien umożliwiać złożenie każdemu przedsiębiorcy, który zarejestruje się i zaloguje w przedmiotowym systemie, wniosku podpisanego zarówno elektronicznym podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym. Możliwości techniczne systemu powinny zapewniać weryfikację daty i godziny złożenia wniosku z dokładnością do 1 sekundy, szeregować wnioski według kolejności ich wpływu, zapewniać bezpieczeństwo i integralność składanych dokumentów oraz sprawne złożenie wniosku przez wszystkich potencjalnych odbiorców wsparcia.
System informatyczny powinien posiadać co najmniej poniższe funkcjonalności:
- możliwość rejestracji i bezpiecznego logowania się do systemu przez przedsiębiorstwa zgłaszające się do udziału w projekcie,
- możliwość zamieszczenia w systemie wzorów dokumentów obowiązujących w projekcie, które kandydaci na Uczestników/czki projektu będą mogli pobrać z systemu,
- możliwość akceptacji przez przedsiębiorstwa Regulaminu udziału w projekcie,
- możliwość otwierania i zamykania rund naboru zgodnie z preferencjami Zamawiającego (np. uruchamianie rund naboru każdego 1 dnia miesiąca i zamykanie ostatniego dnia miesiąca, zamykanie rund naboru po przekroczeniu podanego limitu zgłoszeń – weryfikacja na podstawie liczby pracowników zgłoszonych przez przedsiębiorstwa w danej rundzie naboru itp.)
- możliwość odbierania i gromadzenia formularzy zgłoszeniowych i innych dokumentów załączanych przez przedsiębiorców w systemie,
- możliwość wysłania do Zamawiającego dokumentów zgłoszeniowych przedsiębiorstw przez system w trakcie trwającej rundy naboru po weryfikacji kompletności zgłoszeń,
- możliwość nadania każdemu zgłoszeniu numeru, z zarejestrowaną datą, godziną (z dokładnością
co do sekundy) oraz numerem rundy naboru, - możliwość zweryfikowania przez Zamawiającego prawidłowości złożonych przez przedsiębiorców dokumentów rekrutacyjnych,
- możliwość akceptowania bądź odrzucania dokumentów wysłanych poprzez system,
- możliwość zamieszczania przez Zmawiającego lub Uczestnika projektu skanów dokumentów innych niż dokumenty zgłoszeniowe dot. przedsiębiorstwa (np. skanów umowy wsparcia itp.),
- możliwość importowania danych o zgłoszonych przedsiębiorstwach do plików w formacie Excel.
Wykonawca zapewni:
- możliwość dostępu dla użytkowników bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania/aplikacji,
- przeprowadzenie przed uruchomieniem systemu testu/ów funkcjonowania systemu,
- niezwłoczne (tj. w ciągu 2 dni) usunięcie wszelkich ujawnionych podczas testu błędów merytorycznych i/lub technicznych w funkcjonowaniu systemu,
- dostępność do systemu informatycznego przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny
na dobę, w okresie od dnia uruchomienia (wdrożenia) do co najmniej 31.12.2027 r. przy czym Zamawiający zastrzega możliwość zmiany (w tym wydłużenia) ww. terminu, - Zamawiającemu przez okres wskazany powyżej możliwości korzystania z pomocy administratora (tzw. help – desk), tj. zapewnienie przyjmowania i usuwania awarii systemu, sprawnej komunikacji (mailowej i telefonicznej), niezwłocznego (tj. w ciągu maksymalnie 24 godzin od otrzymania informacji o wystąpieniu awarii) usuwania awarii w funkcjonowaniu systemu.
Planowana liczba zgłoszeń do projektu: minimum 330.
Planowana liczba przedsiębiorstw objętych wsparciem (zawartych umów): minimum 300.
Oferent ubiegający się o realizację zamówienia winien spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wytyczne w zakresie współpracy:
- Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za obsługę zamówienia ze strony oferenta oraz osobę zastępującą prowadzącego zamówienie, w przypadku jego nieobecności.
- Wykonawca ma obowiązek uwzględnić uwagi zgłoszone przez Zamawiającego w zakresie funkcjonalności systemu.
- Współpraca będzie polegała na bezpośrednich, telefonicznych i mailowych kontaktach pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym.
Opis kryteriów i sposobu oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
– cena brutto w zł
Zamawiający przypisuje wyżej wskazanym kryteriom następujące wagi:
Cena – 100%
Okres związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się w dniu następnym od daty wyznaczonej jako dzień otwarcia ofert.
Wymagania formalne dotyczące sporządzenia oferty:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Cena oferty musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne do jego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (w tym podatek VAT). Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Oferenta.
Z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchylał się będzie od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że unieważni postępowanie.
Zmiana / wycofanie oferty:
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
O wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy pisemnie powiadomić Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.
Pismo należy złożyć oznaczając odpowiednio „ZMIANA OFERTY”/„WYCOFANIE OFERTY”,
Miejsce i forma składania ofert:
Uprzejmie prosimy wszystkich oferentów o składanie ofert zgodnie z Formularzem oferty (stanowiącym załącznik nr 1) e-mailem na adres: malgorzata.rogoza@darr.pl lub pocztą, osobiście do siedziby Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S. A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 21.02.2024 r., godz. 15:00.
W przypadku ofert wysyłanych pocztą, decyduje data wpływu oferty do Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Oferty złożone po 21.02.2024 r. (po godzinie 15:00) nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi 22.02.2024 r. o godz. 9:00.
Ogłoszenie wyników postępowania nastąpi niezwłocznie po dokonaniu oceny złożonych ofert.
Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. poinformuje Oferentów o wynikach postępowania drogą mailową.