Międzynarodowa giełda kooperacyjna dla branży budowlanej podczas targów RESTA 2013 25 kwietnia 2013 r., Wilno (Litwa)

Ośrodek Enterprise Europe Network afiliowany przy Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w imieniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ma zaszczyt zaprosić polskich przedsiębiorców do udziału w trzeciej edycji bezpłatnej międzynarodowej giełdy kooperacyjnej dla szeroko pojętej branży budowlanej, która odbędzie się w Wilnie 25 kwietnia 2013 r. podczas 20. Międzynarodowych Targów Budownictwa i Renowacji RESTA 2013.

DLA KOGO:
Giełda kooperacyjna dedykowana jest przedsiębiorcom, których zakres działalności obejmuje następujące sektory:
• materiały i artykuły budowlane,
• materiały do wykończenia wnętrz,
• okna, drzwi, bramy,
• urządzenia grzewczo-wentylacyjne,
• systemy doprowadzania i odprowadzania wody,
• instalacje elektryczne w budynkach,
• środki i systemy bezpieczeństwa w budynkach,
• maszyny, sprzęt i narzędzia budowlane,
• ciesielstwo i inne konstrukcje,
• usługi budowlane i renowacyjne, projekty, konsultacje,
• aranżacja przydomowych terenów zieleni,
• budownictwo ekologiczne i energooszczędne.
UCZESTNIKOM GIEŁDY ZAPEWNIAMY:
• pomoc w rezerwacji hotelu,
• darmowy wstęp na teren targów w dniu giełdy,
• zamieszczenie profilu firmy w katalogu firm dostępnym dla uczestników imprezy,
• udostępnienie profili i danych kontaktowych pozostałych uczestników,
• organizację i koordynację spotkań biznesowych,
• opiekę współorganizatorów imprezy w trakcie jej trwania.
JAK TO DZIAŁA?
• Udział w giełdzie kooperacyjnej jest bezpłatny, ale konieczna jest wcześniejsza rejestracja na stronie przedsięwzięcia: http://b2match.eu/resta2013.
• Uczestnicy w formularzu rejestracyjnym online określają profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, jaką chcieliby nawiązać.
• Dane zarejestrowanych firm umieszczane są w katalogu online na stronie imprezy.
• Z katalogu online zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru firm, z którymi chcieliby spotkać się podczas giełdy;
• Każdy uczestnik giełdy, który wskazał partnera do spotkań lub został wskazany przez inną uczestniczącą firmę, otrzymuje indywidualny harmonogram spotkań.
• 25 kwietnia 2013 r. przy ponumerowanych stolikach odbędą się serie uprzednio zaaranżowanych spotkań pomiędzy dobranymi w pary firmami.
Taka formuła giełdy to efektywny, tani i wygodny sposób na spotkanie wielu potencjalnych partnerów biznesowych w jednym miejscu i czasie.
REJESTRACJA

Wszystkich zainteresowanych udziałem w giełdzie kooperacyjnej prosimy o wypełnienie do
5 kwietnia 2013 r. formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie http://b2match.eu/resta2013/participants/new.

GIEŁDA KOOPERACYJNA PODCZAS TARGÓW RESTA 2013 STANOWI DOSKONAŁĄ OKAZJĘ DO:
• zapoznania się z nowymi technologiami,
• nawiązania kontaktów biznesowych podczas spotkań oraz kontaktów nieformalnych podczas całej giełdy,
• wymiany doświadczeń z zagranicznymi przedstawicielami biznesu: dostawcami, podwykonawcami, klientami i in.,
• pozyskania nowych zleceń,
• znalezienia partnerów do wspólnych projektów,
• zareklamowania swojej działalności oraz promocji firmy na rynku międzynarodowym.
W dwóch poprzednich edycjach giełdy w latach 2011 i 2012 wzięło udział 128 firm z Litwy, Łotwy, Polski, Rosji, Hiszpanii, Włoch i Republiki Czeskiej, uczestnicy odbyli 270 spotkań bilateralnych.
WAŻNE TERMINY
Data Działanie
5 kwietnia 2013 r. Zakończenie rejestracji
6 - 12 kwietnia 2013 r. Wybór partnerów do spotkań
18 kwietnia 2011 r. Przygotowanie indywidualnych agend spotkań dla firm
25 kwietnia 2011 r. Spotkania kooperacyjne

INFORMACJE DODATKOWE
Szczegółowe informacje o giełdzie kooperacyjnej RESTA 2013 dostępne są również na stronie: http://b2match.eu/resta2013.
Uczestnicy giełdy kooperacyjnej w dniu imprezy będą mieli zapewniony darmowy wstęp na 20. Międzynarodowe Targi Budownictwa i Renowacji RESTA 2013, które są największą imprezą wystawienniczą w krajach bałtyckich dla branży budowlanej. O znaczeniu targów świadczą statystyki z 2012 r.:
• 5 tematycznych hal wystawienniczych,
• 30.000 m² powierzchni wystawienniczej,
• 528 uczestników z 13 krajów,
• 30 imprez towarzyszących,
• 40.000 zwiedzających,
• 90% zwiedzających oceniło targi bardzo dobrze, 88% planuje wziąć udział w kolejnej edycji.
Szczegółową informację o targach można znaleźć na stronie http://www.litexpo.lt/en/event/11/show.
KONTAKT
Pomocą oraz dalszymi informacjami służy Państwu przedstawiciel ośrodka Enterprise Europe Network przy PARP odpowiedzialny za organizację udziału polskich przedsiębiorców
w giełdzie kooperacyjnej - Anna Awdiejewa, tel. +48 22 432 71 95, e-mail: anna_awdiejewa@parp.gov.pl.

 

Wszystkich zainteresowany serdecznie zapraszamy!

 


Enterprise Europe Network Wałbrzych
ul. Szczawieńska 2,
58-310 Szczawno-Zdrój  
tel./faks: 74 64 80 400
e-mail: eic@darr.pl
http://www.westpoland.pl
http://www.een.org.pl
http://www.enterprise-europe-network.ec.europa.eu

 

 

                                          

Przedsięwzięcie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach
Programu ramowego na rzecz konkurencyjności i innowacji na lata 2007-2013
oraz budżetu państwa